فروش آب مقطر در ماهشهر خوزستان

آب مقطر در ماهشهر

آب مقطر در ماهشهر خوزستان و اهواز به صورت تانکری و عمده و همچنین در حجم های 20 لیتری و 220 لیتری آماده عرضه و فروش به مراکز پتروشمی و پالایشگاهی و .. می باشد.

آب مقطر در ماهشهر

 

فروش آب مقطر در ماهشهر

منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر در خوزستان یکی از بزرگترین مراکز پتروشیمی و پالایشی بوده که محصولات مختلفی تولید می کند. قطعا در یک منطقه صنعتی بزرگ حتما به آب مقطر صنعتی نیاز خواهد بود خصوصا مراکر پتروشیمی در مجتمع های عطیم خود نیاز مند آب مقطر دیونیزه هستند.

ما می توانیم به دو صورت فله و بسته بندی 20 لیتری می توانیم این محصول را برای متقاضیان فراهم نماییم. در حالت فله آب مقطر پس از بارگیری در تانکر های استیل و یا گالوانیزه، برای مصرف کننده ارسال خواهد شد.
حجم این تانکر ها از 17000 لیتر تا 25000 لیتر متعیر بوده و امکان تحویل روزانه 50000 تا 100000 لیتر آب مقطر خالص وجود دارد.

آب مقطر در ماهشهر

رزومه شرکت

با توجه فعالیت طولانی در حوزه تولید و توزیع آب مقطر، شرکت در پروژه های فعالیت داشته است:

  • تورزیع 210000 لیتر آب مقطر دیوینزه برای پروژه نفتی مسجد سلیمان
  • فروش 130000 لیتر آب مقطر برای نیزوگاه اسلام آباد غرب
  • ارسال 200000 لیتر آب مقطر صنعتی برای پتروشیمی آبادان
    و پروزهای متعدد دیگر که با حجم های کمتر به صورت روزانه ارسال می شود.

آب مقطر در ماهشهر

آب مقطر در خوزستان و اهواز

علاوه بر ماهشهر در تمامی شهرهای خوزستان امکان تحویل آب مقطر به صورت تانکر و همچنین بسته بندی شده وجود دارد. آب مقطر با سختی صفر و هدایت الکتریکی زیر 2 میکروزیمنس تولید و عرضه می شود.

آب مقطر یا آب دیونیزه

برخی از مصرف کنندگان آب مقطر نمی دانند که آب مقطر بهتر است یا آب دیونیزه. فرق این دو در درجه خلوص و روش تولید آنهاست. آب مقطر از روش تقطیر و حرارت تولید می شود ولی آب دیونیزه به وسیله دستگاه ro یونیزه می شود. البته برای حجم های کمتر از دستگاه دیونایزر استفاده می شود.

در واقع آب دیونیزه تصفیه و یون زدایی می شود. با توجه به نکته بالا توصیه ما برای مصارف عمده مانند پتروشیمی ها استفاده و خرید آب دیونیزه است.

آب مقطر در ماهشهر

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *