فروش آب دیونیزه در تهران

فروش آب دیونیزه

فروش آب دیونیزه در تهران و کرج با قیمت مناسب و به صورت تانکری در محل به مصرف کنندگان تحویل داده می شود. همچنین آب دیونیزه به صورت 20 لیتری و بسته بندی های مختلف عرضه می شود.

فروش آب دیونیزه

آب دیونیزه چیست

اگر آب معمولی به روش تبادلگر یونی از طریق رزین و دستگاه ro و یا دیونایزر تصفیه شود آبی بدست می آید که اکثر یونهای آن گرفته شده است و به آن آب دیونیزه و یا آب یونیزه شده می گویند.

با این تعریف آب دیونیزه آب خالص شده ای است بدون اینکه بخار و میعان شده باشد. در واقع فرق آب مقطر و آب دیونیزه شده دقیقا در روش خالص سازی می باشد.

حال ممکن است از خود بپرسید که آب دیونیزه بهتر است یا آب مقطر! آب دیونیزه اگر به درستی تصفیه شود قطعا درجه خلوص بالاتری نسبت به آب مقطر خواهد داشت.

اما به دلیل اینکه هیچ گونه حرارتی نمی بیند قطعا سطحی از آلودگی میکروبی را خواهد داشت به عبارت دیگر از آب دیونیزه نمی توان به جای آب مقطر استریل استفاده کرد.

فروش اب دیونیزه

آب مقطر دیونیزه شده چیست

اگر آب معمولی علاوه بر بخار و میعان از یک فیلتر تصفیه یونی عبور داده شود. آب مقطر تولید شده آب مقطر دیونیزه خواهد بود. نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که آیا آب مقطر دیونیزه بهتر است یا آب دیونیزه.
در نگاه اول قطعا آب مقطر دیونیزه خالص تر خواهد بود اما اگر در تصفیه آب از روش استاندارد استفاده شود و از رزین و ممبران قوی جهت یون زدایی آب استفاده گردد، حتی آب دیونیزه تولید شده می تواند درجه خلوص بالاتری از آب مقطر دیونیزه داشته باشد.

در واقع آب مقطر های موجود در بازار بیشتر همان آب دیونیزه هستند که با لیبل آب مقطر عرضه می شوند.

بنابراین خریداران و مصرف کنندگان به موضوع در خریدهای خود توجه داشته باشند و اگر در مصارف خود حتما به آب مقطر نیاز داشته باشید، برای تهیه آب مقطر محصول را از مراکر معتبر خریداری کنید.

ما هر دو محصول آب مقطر و آب دیونیزه را در حجم های مختلف عرضه می کنیم.

فروش آب دیونیزه

فروش آب دیونیزه شده

فروش آب دیونیزه در تهران هم به صورت تانکری انجام می شود و هم در انواع بسته بندی دیگر نیز عرضه می شود فروش به صورت عمده و جزیی نیز انجام می شود.

اگر تانکر مناسب جهت ذخیره و نگهداری آب دیونیزه داشته باشید ما بوسیله تانکر های پلی اتیلن 1000 لیتری محصول را برای شما ارسال می کنیم. به ایتصورت که تانکر ها در ماشین حمل مناسب بارگیری شده و پس از انتقال به محل توسط پمپ و شیلنگ تخلیه می گردد.

در تهران و کرج روزانه امکان تولید تا 100000 لیتر فراهم شده است. اگر سفارش شما عمده و بالای 10000 لیتر باشد توسط تانکر های استیل 12000 تا 25000 لیتری ارسال می گردد.

برای شهرستانها نیز محدودیتی جهت عرضه آب دیونیزه نبوده و به همین شکل قابل عرضه است فقط شامل هزینه حمل بیشری خواهد شد.

فروش آب دیونیزه

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *