فروشنده آب مقطر در تهران

فروش آب دیونیزه

فروشنده آب مقطر این محصول را در تهران برای مصارف صنعتی و آزمایشگاه به صورت دیونیزه شده عرضه می کند. تمام مصرف کنندگان می توانند برای خرید انواع آب مقطر و آب دیونیزه اقدام نمایند.

فروشنده آب مقطر

فروش آب مقطر در تهران و سایر شهرها

فروش آب مقطر در تهران به صورت تانکری انجام می شود تا هم هزینه تمام شده برای مشتری کمتر گردد و هم روزانه امکان ارسال آب مقطر در حجم زیاد وجود داشته باشد.

البته نگران خرید جزیی نباشید در صورتی که سفارش خرید شما کمتر از 500 لیتر باشد قطغا باید آب خالص را به صورت بسته بندی و مظروف خریداری کنید. برای این کار ظروف 20 لیتری تمیز در نظر گرفته شده است.

علاوه بر تهران در کرج و حومه و آب مقطر توزیع می شود هم فله و هم 20 لیتری. برای سایر استانها نیز ماشین مناسب برای حمل در نظر گرفته شده است تا در صورتی که سفارش عمده آب دیونیزه داشته باشید، سفارش به سرعت برایتان ارسال شود.

فروشنده آب مقطر

چه مراکزی فروشنده آب مقطر هستند!

ممکن از پیدا کردن فروشنده آب مقطر در شهر بزرگی مثل تهران یا حتی شهرستانها برای شما دشوار باشد. به همین دلیل امکانات ارسال آب مقطر به دورترین نقاط کشور فراهم شده است.

در تهران فقط با یک تماس در سریعترین زمان آب دیونیزه را تحویل می گیرید. علاوه بر این مراکزی مانند داروخانه ها، تجهیزات پزشکی، و فروشندگان عمده این مصحول را عرضه می کنند.

فروشنده آب مقطر

انواع آب مقطر

آب مقطر به طور کلی به انواع زیر دسته بندی می شود:

  1. آب مقط دیونیزه صنعتی
  2. آب مقطر آزمایشگاهی
  3. آب مقطر استریل
  4. آب مقطر تزریقی
    آب مقطر دیونیزه یا همان آب دیونیزه برای مصارف صنعتی استفاده زیادی دارد و بیشتر هم به صورت تانکری برای مشتری ارسال میگردد. این محصول در حجم های 2000 تا 20000 لیتر قابلیت ارسال با تانکر را دارد.
    ممکن است نگرانی هایی در زمینه تغییر کیفیت آب خالص در نتیجه بارگیری و حمل برای شما ایجاد شود اما ما به صورت تضمینی و با کیفت بسیار بالا آب مقطر دیونیزه را راسال می کنیم به طوری که در محل قبل از تخلیه می توانید آب را آنالیز نموده تا از کیفیت آن مطمئن شوید.
    آب مقطر آزمایشگاهی را در به صورت 5 و 20 لیتری جهت فروش بسته بندی می کنیم.
    آب مقطر استریل در حجم های 1 و 3 لیتری در سراسر کشور تحویل می دهیم.
    آب مقطر تزریقی به صورت ویال های پنج و 10 سی سی و در کارتن های هزار تایی به فروش می رسد.

فروشنده آب مقطر

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *