صادرات آب مقطر دیونیزه به کشور عراق


آب مقطر چیست و چه کاربردهایی دارد؟ سوالی که برای اغلب افراد مطرح می شود و همواره به دنبال بهترین پاسخ ها برای آن هستند. امروزه این محصول در کشور با حجم بالایی تولید می شود. به همین علت طی سالهای اخیر صادرات آب مقطر دیونیزه به کشور عراق و دیگر مناطق صادر می شود. آیا آب مقطر با آب دیونیزه شده تفاوت دارد؟صادرات آب مقطر دیونیزه به کشور عراق

آیا آب مقطر با آب دیونیزه متفاوت است؟

آیا آب مقطر با آب دیونیزه متفاوت است؟در یک تعریف کلی و ساده می توان آب مقطر را نتیجه تقطیر آب ساده دانست. به این معنی که اگر آب را بجوشانید و بخار حاصل از آن به یک ظرف دیگر انتقال دهید، نهایتاً مایع به دست آمده از بخار را آب مقطر می نامند.
روش های تولید و تهیه این محصول تنوع زیادی دارد اما به طور کلی سه شیوه مرسوم آن موارد زیر را شامل می شوند:

  • شیوه تقطیر یا همان جوشاندن آب
  • عبور دادن آب از روی رزین
  • استفاده از تکنولوژی های نوین و تصفیه آب با نانو فیلتر

اگر بعد از تولید آب مقطر، محصول نهایی مجدداً از یک صافی بسیار ریز عبور داده شود تا یون و املاح باقی آن نیز جداسازی شود، به آب باقی مانده دیونیزه می گویند. بنابراین خلوص دیونیزه به مراتب بیشتر از آب مقطر است اما کاربردهای آنها تا حدودی شبیه به یکدیگر هستند.

معرفی صادرکنندگان آب مقطر دیونیزه در کشور

معرفی صادرکنندگان آب مقطر دیونیزه در کشوراز آنجایی که کلیه ناخالصی های موجود در آب مقطر دیونیزه گرفته می شود، کارآیی آن در صنایع تولیدی و شیمیایی افزایش می یابد. امروزه اولین و پرمصرف ترین محصول برای تهیه انواع دارو، آب مقطر می باشد. بنابراین می توان گفت که بزرگترین خریداران این محصولات، صنایع دارویی هستند.
یکی دیگر از کاربردهای مهم آن استفاده در باتری های اسیدی کامیون ها است. کیفیت بالا و خلوص آب مقطر موجب بهبود عملکرد باتری و در نهایت کاهش صدمات و خسارات احتمالی می شود. توجه کنید که هیچ گاه نباید این دو محصول را جایگزین یکدیگر کنید چرا که از نظر خلوص با یکدیگر تفاوت دارند.

امروزه شرکت های بسیاری در زمینه تولید و صادرات آب مقطر دیونیزه شده فعالیت دارند. صادرات آن نیز اغلب به کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، روسیه، ترکیه و … صورت می گیرد. در این میان باید به فاکتورهایی مانند کیفیت و قیمت آب مقطر، نوع بسته بندی، شیوه حمل و نقل و دیگر موارد فنی جهت صادرات توجه ویژه داشته باشید. شرکت های صادراتی همواره باید بازاریابی مناسبی جهت فروش محصول در کشورهای هدف خود انجام دهند. از این داشتن لیست قیمت، تهیه کاتالوگ محصولات و همچنین شناخت تامین کنندگان و بهره گیری از شیوه های نوین معاملات می توانند تا حد زیادی راهگشا باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *