تولید آب مقطر داروسازی با بهترین کیفیت


آب مقطر داروسازی یکی از انواع برجسته و پر مصرف این آب است. در تولید داروهای زیادی از آب مقطر استفاده می شود. در این مقاله قصد دارم پیرامون آب مقطر و مصرف آن در صنعت داروسازی مورد بررسی قرار دهیم.تولید آب مقطر داروسازی با بهترین کیفیت

کاربرد آب مقطر در صنعت داروسازی

کاربرد آب مقطر در صنعت داروسازیآب مقطر آبی ست که همان طور که از نامش پیداست با روش تقطیر به دست می آید. پروسه تقطیر آب وظیفه برطرف کردن و زدودن ناخالصی های آب را بر عهده دارد.

نقطه جوش آب مقطر نسبت به آب معمولی پایین بوده و رسانایی آن نیز پس از تقطیر به شدت کاهش می یابد.

آب مقطر علاوه بر استفاده های گوناگونی که در صنایع مختلف دارد کاربردهای ویژه ای در علم پزشکی و به ویژه صنعت داروسازی را می توان برای آن برشمرد.

از این آب در تولید محصولات دارویی و به ویژه داروهای تزریقی استفاده می شود. همچنین در شست و شوی تجهیزات پزشکی مختلف از این آب استفاده می شود.

بزرگترین تولیدی آب مقطر داروسازی در کشور

بزرگترین تولیدی آب مقطر داروسازی در کشورتولید آب مقطر پروسه ای دقیق بوده و نیاز به تخصص بالایی دارد. فرایند تقطیر و تولید آب مقطر از مراحل متعددی تشکیل می شود. در تولید این محصول ابتدا آب در دیگ های مخصوص جوشانده می شود و سپس بخار آن به محفظه ای دیگر منتقل می شود. با کاهش دمای بخار، این حجم به آهستگی تبدیل به آب می شود.

جالب است که بدانید تولید و استفاده از آب مقطر تاریخچه طولانی ای داشته و به حدود دو قرن بعد از میلاد مسیح نسبت داده می شود.

امروزه تولیدی های آب مقطر و به ویژه آب مقطر داروسازی با استفاده از دستگاه های مردن و با به کار گیری دانش روز دنیا در کشور اقدام به تولید این محصول می کنند.

همان طور که در بخش های پیشین گفته شد آب مقطر مصارف گوناگونی افزون بر استفاده در داروسازی و پزشکی دارد.

برای مثال اگر قرار باشد یک کاربرد آب مقطر را که شاید همه با آن آشنا باشیم نام برد می توان به استفاده آن در سیستم خنک کننده رادیاتور خودروها اشاره نمود.

دلیل استفاده از آب مقطر در پزشکی پایین بودن ناخالصی آن می باشد. مزیت استفاده از این محصول در پروسه تحقیقات آزمایشگاهی نیز بسیار چشم گیر است. چرا که استفاده از این نوع آب سبب کم ترین تاثیر آن بر نتایج آزمایش می باشد.

شرکت های تولید کننده آب مقطر داروسازی آن را در بسته های استاندارد در اندازه های مختلف روانه بازار می کنند. این شرکت ها از طریق نمایندگان مجاز فروش این محصول را به دست مشتریان می رسانند.

همچنین فروشندگان معتبر و مراکز خرید و فروش بزرگ این محصول را به صورت عمده و جزئی ارائه می کنند.

خوشبختانه امروزه خرید این محصول به صورت اینترنتی امکان پذیر بوده و شما به آسانی می توانید اقدام به خرید آن نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصول و اطلاع از قیمت آن با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *