توزیع عمده آب مقطر دیونیزه

آب مقطر در نظرآباد

توزیع عمده آب مقطر دیونیزه با کیفیت بالا و سختی صفر ppm انجام می شود و با تانکر پلی اتیلن و استیل در سراسر کشور به فروش می رسد.

آب مقطر دیونیزه

تولید عمده آب مقطر دیونیزه

آب مقطر دیونیزه از طریق دستگاه ro و رزین های مخصوص تولید شده و کاملا یون زدایی می شود و آماده مصرف برای انواع کاربردهای صنعتی و آزمایشگاهی و تولیدی می باشد.

بیشترین مصرف آب مقطر دیونیزه به صورت فله بوده و باید حتما توسط تانکر بارگیری و حمل شود و برای انجام این کار ما از تانکرهای 1000 تا 20000 لیتری استفاده می کنیم. وقتی شما حجم زیادی از از آب مقطر را بتوانید تولید کنید حتما باید امکانات ذخیره سازی، حمل و نخلیه آنرا نیز داشته باشید.

هم اکنون در کارگاه تولید آب دیونیزه روزانه تا 50000 لیتر آب خالص تولید می شود و با تانکرها و ماشین های مناسب در بسیاری از نقاط توزیع می شود.

آب مقطر دیونیزه

فروش آسان آب مقطر

ممکن است برخی تصور کنند که تولید و فروش یا خرید آب مقطر بسیار دشوار است، چگونه باید تمام ناخالصی های آبگرفته شود و آبی با سختی صفر بدست آید. حتی ما مشاهده می کنیم که بسیاری از مشتریان نسبت به کیفیت آب مقطر تولیدی اطمینان کافی ندارند.

اما ما این کار را به راحتی و در حجم زیاد تولید و با کیفیت بالا به شما تحویل می دهیم. حتی برای اطمینان خاطر شما می توانید قبل از تخلیه آب با دستگاه تی دی اس سنج در جه خلوص آب دیونیزه را تست نمایید.

آب مقطر دیونیزه

فروش آب مقطر دیونیزه 20 لیتری

یکی از راههای توزیع و فروش آب مقطر تولید و بسته بندی آن به صورت گالن 20 لیتری است. این روش مزیت هایی از جمله چیدمان و نگهداری راحت، ارسال آسان به سایر شهرها از طریق باربری و نگداری در انبار به مدت 6 ماه تا یکسال است.

فقط توجه داشته باشید برای ماندگاری بیشتر آب مقطر دیونیزه حتما باید محیط تمیز و گالن ها در تابش مستقیم آفتاب نباشند.

آب مقطر دیونیزه

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *