قیمت آب دیونیزه و آب مقطر

آب مقطر صنعتی

قیمت آب مقطر برای گیاه با قیمت آب مقطر واقعی متفاوت بوده و و چنانچه آب خالص از طریق بخار و میعان به دست آید قیمت آن بالاتر خواهد بود.

تفاوت قیمت آب دیونیزه و آب مقطر

در ابتدا بهتر بانید که آب مقطر با آب دیونیزه متفاوت بوده که البته این تفاوت در روش تولید آنهاست. آب دیونیزه صرفا از طریق تصفیه توسط زرین و فیلتر به وسیله دستگاه دیونایزر تولید می شود در حالی که آب مقطر از طریق بخار و میعان بدست می آید.

به دلیل بالا بودن هزینه تولید آب مقطر برای لنز امروز آب دیونیزه بیشتر مورد اقبال و استفاده قرار می گیرد. البته شایان ذکر است که کیفیت آب دیوینزه برای مصارف مختلف با آب مقطر برابری می کند و حتی بالاتر نیز است. فقط مواد بیمارستانی و سرم های سشتشو بهتر است که آب مقطر استفاده شود.

قیمت آب دیونیزه

قیمت خرید آب دیونیزه و آب مقطر

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]آب مقطر دیونیزه استریل 1 لیتری 7500
آب مقطر دیونیزه استریل 3 لیتری 16000
آب دیونیزه 5 لیتری کاملا خالص 10000
آب مقطر دیونیزه 20 لیتری 19000
علت گران بودن آب مقطر استریل ، عاری بودن آن از هر گونه آلودگی میکروبی است.همچنین این آب از روش بخار میعان بدست می آید.[/box]

قیمت خرید هر لیتر آب دیونیزه به صورت فله، 150 تومان می باشد. آب دیونیزه 5 لیتری و 4 لیتری با قیمت بیشری عرضه می شود که دلیل آن هزینه های بسته بندی است. آب دیونیزه و آب مقطر برای مصارف مختلف و در بسته بندی های متفاوت عرضه می شود.

قیمت آب دیونیزه

فروش آب دیونیزه در مشهد و تهران

مشهد و تهران و شهرهای دیگری مانند اصفهان، آب دیونیزه را به میزان زیاد مصرف می کنند.بر این اساس مراکز فروش آماده عرضه آب دیونیزه و آب مقطر به متقاضیان گرامی در این استانها و همچنین ارسال این محصول با سایر استانها هستند.

قیمت آب دیونیزه

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *