قیمت آب دیونیزه صنعتی در تهران

خرید آب مقطر در تهران

قیمت فروش آب مقطر و قیمت آب دیونیزه باهم قدری تفاوت دارد و علت آن در نحوه تولید آنهاست.آب مقطر و آب دیونیزه با قیمت مناسب جهت فروش در سراسر کشور عرضه می شود.

قیمت آب دیونیزه

آب دیونیزه یا همان آب یون زدایی شده،آبی است که با دستگاه دیونایزر و یا به روش ro تولید می شود.به دلیل ارزان بودن این آب نسبت به آب مقطر، بیشتر آب خالص موجود در بازرا از نوع آب دیونیزه است. قیمت هر لیتر آب دیونیزه به صورت فله بین 100 تا 200 تومان متغیر است.

قیمت فروش آب مقطر

قیمت آب مقطر

آب مقطر بر خلاف تصور عموم مردم با آب دیونیزه تفاوت داشته و دارای قیمت بالاتری است. آب مقطر آبی است که از روش بخار کردو یک یا چند باره بدست می آید.

این محصول را در بسته بندی های 1 تا 4 لیتری برای فروش عرضه می کنیم. قیمت فروش آب مقطر واقعی هر لیتر 400 تومان است. منظور از آب مقطر واقعی ابی است که به روش بخار و میعان تولید شده باشد.

قیمت فروش آب مقطر

 

نحوه فروش و سفارش محصول

بدون نیاز به مراجعه و فقط با یک تماس و هماهنگی می توانید حجم زیادی از آب مقطر دیونیزه و دوبار تقطیر را تهیه کنید.همچنین بوسیله تانکر این محصول به صورت فله در تهران و سایر استانها نیز عرضه می شود.
فروش آب مقطر دیونیزه به صورت فله و در ظروف با حجم های مختلف انجام می شود. آب مقطر در کمترین زمان بارگیری و ارسال می شود . کافی است با ما تماس بگیرید.

منبع:سایت محصولات شیمیایی ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *