خرید آب مقطر دوبار تقطیر آزمایشگاهی

آب مقطر یونیزه

خرید آب مقطر دوبار تقطیر برای مصارف آزمایشگاهی را می توانید از این پس به راحتی انجام دهید کافی است مقدار مورد نیاز خود را به ما اطلاع دهید.
آب مقطر دوبار تقطیر در واقع نام دیگر آب دوبار تسویه شده است که همچنان با نام تقطیری شناخته می شود ولی در واقع امروزه روش تقطیر به دلیل هزینه بر بودن استفاده نمی شود و به جای آن از روش زرین و سیستم RO ،آب خالص سازی می شود که دارای کیفیت بالاتری نیز می باشد.

خرید عمده آب مقطر

در صورتی که مصرف شما عمده باشد بهتر است آب را در تانکر ذخیره کنید که برای این کار آب باید با تانکر پلی اتیلن برای شما حمل شده و تخلیه شود در این حالت حداقل خرید 1000 لیتر باید باشد. حداکثر تولید و بارگیری نیز می تواند روزانه تا 200000 لیتر افزایش یابد پس جای نگرانی برای تامین آب مقطر وجود ندارد.

خرید با گالن 20 لیتری

روش دیگر خرید آب مقطر در گالن های 20 لیتری می باشد و برای مصارف زیر دو هزار لیتر مناسب است و حداقل خرید باید 100 لیتر باشد.البته برای راحتی مشتریان حتی اگر یک گالن نیز سفارش دهید با پیک برای شما ارسال می شود.

آب مقطر 20 لیتری

آب مقطر 4 و 5 لیتری

نوع دیگر بسته بندی،4 و 5 لیتری می باشد که در شرینگ 4 تایی آماده و به سراسر کشور ارسال می گردد و برای آزمایشگاهی بسیار مناسب است.آب مقطر در بسته بندی های کمتر مانند 1 و 3 لیتری کمتر استفاده می شود بنابراین بیشتر در حجم های 4 و 5 لیتری بسته بندی می شود اما بسته به در خواست مشتری می توان در حجم های کمتر تولید شود.

آب مقطر 4 لیتری

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *