آب مقطر 5 لیتری دیونیزه شده خالص

فروش آب دیونیزه

آب مقطر 5 لیتری به صورت دیونیزه شده کاملا خالص، استاندارد و در بسته بندی های 4 تایی به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می شود.فروش این محصول در تهران وکرج و همچنین ارسال به سراسر کشور می باشد.

آب مقطر  5 لیتری گند زدایی شده

این محصول پس از تولید با اشعه uv گند زدایی نیز می شود تا اکثر میکروبهای آن از بین برد گندزدایی به این منظور انجام می شود تا برای مصارف بیمارستانی و طبی نیز قابل استفاده باشد.فقط توجه داشته باشید که آب مقطر خالص به هیچ عموان نباید برای مصارف تزریقی انسانی استفاده گردد.

آب مقطر 5 لیتری

آب مقطر 5 لیتری برای داروخانه

برخی از داروخانه ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی آب مقطر را به صورت بسته بندی عرضه می کند که محصول را در بسته بندی 4 و 5 لیتری و حتی 1 لیتری بسته به سفارش مشتری تولید و ارسال می کنیم.این آب مقطر با عنایت به اینکه گند زدایی نیز می شود، قابل استفاده برای انواع مصارف بیمارستانی و آزمایشگاهی می باشد.

اما همانطور که گفتیم برای تزریق نمی توان ار آب مقطر خالص استفاده کرد

آب مقطر 5 لیتری

آب مقطر 5 لیتری خوراکی

از آب مقطر برای نوشیدن نیز استفاده می شود اما باید توجه داشته باشید که نوشیدن آب مقطر خالص می تواند املاح بدن شما را جذب و دفع نماید چون خود آب مقطر، خالص سازی شده است.بنابراین بهتر از بدون مشورت پزشک این کار را انجام ندهید.

آب مقطری که برای مصارف خوراکی استفاده می شود اکثرا با مواد دیگر نیز ترکیب و شده و سپس نوشیده می شود. برای استفاده راحتتر جهت مصارف خوراکی آب مقطر را در بسته بندی 4 و 5 لیتری عرضه می کنیم.

آب مقطر 5 لیتری

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *